پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

اصول نگارش پایان نامه پرستاری

یکی از رشته های پرطرفدار رشته علوم تجربی رشته پرستاری است دانشجویان رشته پرستاری پس از اتمام تحصیل در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار می شوند. پرستاری یکی از رشته های بسیار مهم در گروه های مراقبت بهداشت و درمان است. دانشجویان رشته پرستاری باید دارای ویژگی هایی مثل کنترل بر روی احساسات، صبر بالا و دارای سلامت کامل جسم، ذهن و روح باشند. از جمله نقش ها و وظایف فارغ التحصیلان رشته ی پرستاری می توان به نقش درمانی، نقش حفاظتی، نقش هماهنگ کنندگی، رهبر، مشاور، تعیم دهنده و مراقبت کنندگی اشاره نمود. رشته ی پرستاری در مقطع ارشد دارای گرایش های اطفال، بهداشت، مدیریت، داخلی جراحی، پرستاری ویژه، روان پرستاری، پرستاری ویژه، اپیدمیولوژی، بافت شناسی، فیزیولوژی و آناتومی است. هم چنین در مقطع دکتری این رشته به گرایش های بافت شناسی، آناتومی، پرستاری، اپیدمیولوژی تقسیم می گردند.

  
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این رشته باید تلاش کنند تا پایان نامه پرستاری قوی داشته باشند چرا که به این وسیله آموخته های خود را در طول مدت تحصیل را محک می زنند و می توانند خود را برای ورود به مقطع بالاتر آماده کنند. در ادامه به ذکر نکاتی جهتنگارش پایان نامه پرستاری قوی می پردازیم.

نکاتی جهت نگارش پایان نامه پرستاری

دانشجویان رشته ی پرستاری جهت نگارش پایان نامه پرستاری مناسب باید ابتدا به دروس این رشته کاملا مسلط باشند. از جمله واحد های درسی رشته ی پرستاری می توان به آمار حیاتی و روش تحقیق، تشریح، اصول مهارت های پرستاری، فناوری اطلاعات در پرستاری، روان شناسی فردی اجتماعی، پرستاری کودکان، پرستاری بهداشت روان، اصول مدیریت و خدمات پرستاری و … اشاره نمود.
از جمله عناوین پایان نامه پرستاری عبارتند از:
بررسی نمودن تاثیر گذاری برنامه های آموزشی رایانه بر میزان خودکارآمدی زن باردار بر مقدار سازگاری با لیبر
بررسی نمودن نیازمندی های بهداشت روان فرزندان بیماران مبتلا به اختلالات روحی و روانی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.