پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

مشاوره پایان نامه شهر سازی

ماهیت رشته شهرسازی به گونه ایست که دانشجو در انجام پایان نامه، به جز آشنایی با مطالب علمی رشته شهرسازی، باید قدرت تجزیه و تحلیل و همچنین خلاقیت بالایی در حل مسائل داشته باشد. همان طور که در قسمت انجام پایان نامه شهرسازی گفته شد، این رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه تدریس می شود که هر کدام دارای گرایش های متفاوتی است. این موضوع نشان از تنوع موضوع پایان نامه در رشته شهرسازی دارد که انتخاب موضوع مناسب در بخش پروپوزال، نیازمند مشاوره و همچنین آشنایی با مقالات چاپ شده رشته شهرسازی می باشد.

مشاوره پایان نامه شهرسازی

مشاوره پایان نامه شهر سازی در نوشتن پروپوزال 

ادامه مطلب ...

مشاوره پایان نامه مدیریت

شاید هیچ کدام از رشته ها به اندازه رشته مدیریت، دارای تنوع گرایش و تنوع موضوعی نباشد. علم مدیریت به عنوان یک لازمه در اداره سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و غیردولتی، در تمامی فعالیت های سازمانی دخیل می باشد و بر تمام فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … نظارت دارد. امتیازی که برای دانشجویان این رشته در تمامی مقاطع(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) وجود دارد، گستره نامحدود موضوعات قابل تحقیق برای مقالات و پایان نامه ها می باشد. دانشجوی رشته مدیریت می تواند با گرفتن مشاوره از افراد مختلف، موضوع پایان نامه موردنظرش را برگزیند. البته مشاوره فقط مربوط به انتخاب موضوع پایان نامه نمی شود؛ بلکه در تمامی مراحل انجام پایان نامه صورت می پذیرد.

مشاوره پایان نامه مدیریت

مشاوره پایان نامه مدیریت در نوشتن پروپوزال 

ادامه مطلب ...

مشاوره پایان نامه روانشناسی

روانشناسی به عنوان یکی از رشته های شناخته شده و محبوب رشته های علوم انسانی و با توجه به کاربردهای فراوانی که در جامعه دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. انجام پایان نامه روانشناسی با توجه به طیف وسیع موضوعات پایان نامه روان شناسی، مستلزم دارا بودن دانش و آگاهی به علومی همچون جامعه شناسی، فلسفه، آمار و … می باشد. این سطح اهمیت در مقاطع بالاتر و برای پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری دوچندان خواهد بود. لذا دانشجو لازم است که به تحقیق در مورد پایان نامه های انجام شده و مشاوره با متخصصان حوزه مورد مطالعه اهتمام ورزد.

مشاوره پایان نامه روانشناسی


مشاوره پایان نامه روانشناسی در نوشتن پروپوزال 

ادامه مطلب ...

پروپوزال معماری

پروپوزال معماری ، بسته به علاقه مندی ها، توانایی ها و دانش معماری دانشجو می تواند متفاوت باشد. از آنجا که پروپوزال نقشی حیاتی در انجام پایان نامه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد، لازم است با انجام مطالعه و گرفتن مشاوره در همان ابتدا و قبل از انتخاب موضوع پایان نامه، بینشی روشن نسبت به حوزه ی مورد تحقیق خود داشته باشید. قطعا انتخاب موضوع مناسب، کار شما را در ارائه مقاله در جلسه دفاع پایان نامه راحت تر خواهد کرد

پروپوزال معماری

روش انجام پروپوزال معماری 

ادامه مطلب ...

مشاوره پایان نامه معماری

رشته معماری پیش از آنکه یک علم باشد، یک هنر است و با پیشرفت تکنولوژی و تنوع در سلیقه افراد مختلف، طرح ها و ایده های جدیدی هر روزه در این رشته ارائه می گردد. همچنین از آنجا که معماری با زندگی بشر آمیخته است، آشنایی با مباحث روانشناختی و جامعه شناسی در انجام پایان نامه معماری (البته بسته به موضوع پایان نامه) می تواند کارساز باشد. مشاوره در انجام پایان نامه، فرآیندی است که از زمان تهیه پروپوزال تا دفاع پایان نامه (روش تحقیق، نگارش پایان نامه، محل موردنظر برای انجام پایان نامه و …) توسط استاد راهنما، استاد مشاور، مراکز ارائه خدمات مشاوره پایان نامه و افراد متخصص صورت می پذیرد

مشاوره پایان نامه معماری

مشاوره پایان نامه معماری در نوشتن پروپوزال 

ادامه مطلب ...