پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

موضوع مهم ترین بخش پایان نامه مدیریت جهانگردی

میان رشته ای بودن از جمله مشخصه های اصلی رشته مدیریت جهانگردی می باشد. این رشته در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت شکل گرفته و در برگیرنده بخش های مختلف و موضوعات متنوعی می باشد. بنابراین دانشجویان این رشته از جهت انتخاب موضوع نو و کاربردی برای انجام پایان نامه دچار مشکل و دردسری نمی شوند. موضوع مهم ترین بخش آغاز پایان نامه مدیریت جهانگردی می باشد.
دانشجویان این رشته می توانند جهت انتخاب موضوع به پایان نامه دیگر افراد مراجعه کرده و با رجوع به بخش انتهایی و پیشنهادات  به موضوعات جدیدیی دست یابند. همین طور می توانند جهت انتخاب موضوع از راهنمایی استاد راهنما و استاد مشاور خود بهره مند شوند. موضوع پایان نامه بخش مهم جهت هویت بخشی نتایج و آموخته های علمی گذشته و نقش موثری در ایجاد مسیر علمی و  تحقیقاتی در آینده فردی دارد.

بنابراین باید در انتخاب آن دقت کافی کرد و تنها به صرف آسانی جمع آوری مطلب و یا تحقیق پذیری راحت موضوع به انتخاب آن اقدام نکنیم. همان طور که گفته شد موضوع مهم ترین بخش آغاز پایان نامه مدیریت جهانگردی می باشد اما پس از آن نوبت به تدوین چارچوب انجام پایان نامه و پیش نویس انجام آن در غالب تدوین پروپوزال می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

نقش استاد راهنما در تدوین پایان نامه

از نظر بعد اجتماعی، پایان نامه ها می توانند با انجام پژوهش های کاربردی حل بخشی از مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه در ابعاد مختلف را برعهده گیرند. با توجه به این کاربردها می باشد که محققان پایان نامه را به عنوان پلی بین دنیای پژوهش و علم می دانند و  آن را به عنوان یک جز ذاتی و بخش لاینفکک مطالعات دانشگاهی که کیفیت علمی و موقعیت دانش آموختگان را تضمین می کند تلقی می کنند و بدین ترتیب ضرورت مطالعه و پژوهش در حوزه مسائلل مربوط به آن از اهمیت خاصی برخوردار می گردد.

انجام پایان نامه علاوه بر دانشجویان، برای استادان نیز دارای اهمیت است. برخی از استادان راهنما، هدایت پایان نامه را با کسب انگیزه  موفقیت و اعتبار از طریق تربیت دانشجویان محقق و موفق به عهده می گیرند و برخی دیگر از استادان ممکن است تحقیقی وسیعی را آغاز نمایند که برخی ازکمک کننده های آنها در این مسیر پژوهش، دانشجو یا دانشجویانی از دوره کارشناسی ارشد است. 

ادامه مطلب ...

پیشینه تحقیق پایان نامه چیست؟

یکی از بخش های مهم و اصلی در انجام پایان نامه بخش تحقیق و جستجو در پیشینه پایان نامه می باشد. پیشینه به تمامی بخش های  صورت گرفته پژوهش می پردازند این که در چه مکان و زمانی صورت پذیرفته و با چه تعداد نمونه و جامعه هدفی این کار صورت گرفته است جز بخش های مهمی است کهه راهنمای موثری در انجام پایان نامه و به ثمر رساندن آن خواهد بود.

با استفاده از این بخش از کارهای تحقیقاتی تکراری جلوگیری شده و سبب می شود مقایسه خوبی با مطالب قبلی انجام پذیرد و بسیاری از بخش های تکمیل کننده و یا حتی ارتقا دهنده مطالب قبلی باشد. با استفاده از این بخش شما می توانید متوجه این موضوع شوید که با چه تعداد نمونه می توانید پایان نامه خود را به سرانجام برسانید و تا حدود زیادی از تعداد و چگونگی ابزارهای مورد نیاز تحقیق پایان نامه را بدست خواهید آورد. پیشینه تحقیق پایان نامه هم در پروپوزال باید آورده شود و هم در متن اصلی پایان نامه باید گنجانده شود.


 

ادامه مطلب ...

انتخاب بهترین موضوع جهت پایان نامه

در انتخاب موضوع پایان نامه خود دقت کنید. موضوع پایان نامه شما می تواند آینده شغلی شما را رقم بزند و یا حتی بهترین راه برای ورود شما به مقاطع تحصیلی بالاتر و یا ادامه تحصیل در دانشگاه های معروف خارج از ایران با رنکینگ بالا شود.
اصولا تحقیق و پایان نامه مهم ترین بخش و در راس امور پژوهشی قرار دارد که با کمترین مقدار هزینه و سرمایه گذاری بالاترین مقدار بازدهی را می تواند داشته باشد بنابراین تحقیق کردن برای انتخاب موضوعاتی جهت انجام پایان نامه که دارای اولویت جهت پژوهش  می باشند و جنبه کاربردی دارد، بسیار مهمم  است.

 

ادامه مطلب ...

نکات اصلی در انجام پایان نامه حسابداری

رعایت نکات اصلی در انجام پایان نامه حسابداری باعث می شود مسیر انجام پایان نامه هموار شده و دانشجو در مسیر انجام آن با مشکلات کمتری برخورد نماید. از جمله نکات اصلی در انجام پایان نامه حسابداری می-توان به مواردی اشاره کرد که در ادامه به آن ها  می پردازیم.

حسابداری رشته ای است که از کاردانی تا مقطع دکتری در ایران دانشجویان زیادی دارد و برای مقاطع تکمیلی این رشته از جمله در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیاز به انجام پایان نامه دارد. اما پایان نامه حسابداری را پیرامون چه موضوعاتی باید صورت دهیم؟ این بخش مهم ترین و اولین گام انجام پایان نامه محسوب می شود.

برای این که بتوانید موضوعی نو و جدید و در خور انجام پایان نامه خود پیدا کنید بهتر است مطالعه کامل و جامعی داشته باشید و به  مسائلی بپردازید که نیاز جامعه به آن بیشتر است برخی به اشتباه فکر می کنند انتخاب موضوع نو یعنی انتخاب کردن موضوعی که کسی تمایلی به کار کردن روی آن ندارد و بکر باقیی مانده بنابراین به اشتباه موضوعی را انتخاب می کنند که کاربردی نیست.

مشاوره در انتخاب موضوع پایان نامه سبب می گردد در انتخاب موضوع با کمترین ریسک مواجه شده و پایان نامه ای درخور را آغاز نمود. بخش بعدی ترسیم یک نقشه کامل و برنامه ریزی برای گام های انجام پایان نامه می باشد که این کار با انجام پروپوزال صورت می  گیرد که در ادامه به آن می پردازیم. 

ادامه مطلب ...