پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

استفاده از نرم افزار R در انجام پایان نامه

نرم افزار R یکی از نرم افزار کاربردی در انجام پایان نامه محسوب می شود. این نرم افزار جز نرم افزار های برنامه نویسی و آماری بوده و  جهت انجام محاسبات و برنامه نویسی کاربرد زیادی دارد. بنابراین می توان این نرم افزار را یکی از ملزومات اصلی بیشتر پایانن  نامه ها جهت انجام تحلیل و بررسی دانست.

نرم افزار R در سال ۲۰۰۱ به بازار آمد و از جمله مزایای اصلی آن بدوم لایسنس بودن و مجانی بودن آن است. با توجه به این موضوع چناچه تمایل به چاپ مقاله در ژورنال های بین المللی را داشته باشید با استفاده از نرم افزار R در انجام پایان نامه یک امتیاز برای شما به حساب خواهد آمد، زیرا دیگر از شما درخواست لایسنس نرم افزار نمی شود برخی نرم افزار ها مانند SASS با نداشتن لایسنس معتبر حذف خواهند شد. نرم افزار R بر گرفته از نرم افزار S می باشد که در سال ۱۹۸۰۰ به شکل رسمی رونمایی شد. در واقع این طور می توان گفت که نرم افزار R جز مشتقیات نرم افزار تجاری S یا همان SPLUS می باشد.
نرم افزار R جهت شبیه سازی سرعت زیادتری نسبت به SPLUSS دارد. این نرم افزار به برنامه نویسان آزادی عمل بیشتری می دهد. با کمک این نرم افزار در انجام پایان نامه می توانید مقالات خوب و به روزی را استخراج کنید. بنابراین می توانید به این نرم افزار در انجام پایان نامه خود به عنوان یک بخش راهبردی و مفید فکر کنید. امروزه بیشتر برنامه نویسان با کمک این نرم افزار جهت ارائه الگوریتم های سریع تر به رقابت می پردازند.

مزایای استفاده از نرم افزار R جهت انجام پایان نامه

از جمله مزایای این نرم افزار می تواند سادگی کار با آن باشد. با این نرم افزار هر آمارگری که حتی با برنامه های دیگر مانند پاسکال کار کرده است می تواند آسانی استفاده از آن را درک کند. همان طور که عنوان شد نرم افزار R یک برنامه جهت انجام محاسبات آماری می باشد. اما در واقع این نرم افزار قابل بکارگیری در انواع محسبات ماتریسی می باشد و نرم افزارهای رقیب آن را می توان به نرم افزار MATLAB دانست.

این نرم افزار جز نرم افزار های قدرتمند جهت ترسیم اشکال گرافیکی و نمودارهاست که بیشتر فصل چهار پایان نامه که نیاز به بخش  تحلیلی دارد و بین تمامی پایان نامه ها عمومیت داشته این نرم افزار می تواند کمک زیادی به دانشجو جهت ترسیم و حل این بخش ها نماید.. محیط کار نرم افزار R دارای خط فرمان جهت ورود و اجرای دستورات می باشد و دارای ابزارهای مختلفی برای تسهیل ویرایش دستورات و ارتباط با کاربر در این بخش ساخته شده است. بنابراین می توان گفت استفاده از نرم افزار R در انجام پایان نامه برای  دانشجویان علاوهه  بر کمک می تواند یک امتیاز خوب تلقی شود.

اصول نگارش پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت فناوری اطلاعات جز رشته های بین شاخه ای می باشد. در واقع این رشته آمیخته ای از رشته مدیریت و رشته فناوری اطلاعات می باشد. ماهیت پیدا کردن این رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد صورت می گیرد. پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات نیز بخش  انتهایی برای کسب مدرک تحصیلی در این رشته تحصیلی می باشد که برای انجام آن باید دانشجو پس از انتخاب موضوع وو تدوین پروپوزال و تصویب آن توسط هیئت داوری به انجام آن بپردازد.


اصول نگارش پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات مانند انجام پایان نامه دیگر رشته ها برنامه مشخصی دارد و طی آن دانشجو موظف است پایان نامه خود را طبق موضوع انتخابی و با روند گفته شده در پروپوزال تدوین نماید. موضوع مهم ترین بخش برای شروع کار پایان نامه این رشته تحصیلی می باشد و افراد برای این منظور باید تحقیقات مفصل و خوبی در این زمینه انجام دهند.

انتخاب استاد راهنما و استاد مشاور با سابقه فعالیت علمی مرتبط به موضوع انتخابی بسیار مهم است زیرا آن ها شما را در ادامه کار یاری خواهند کرد، بنابراین باید به دنبال افراد محققی در این زمینه باشید که بتوانند شما را بخوبی در انجام پایان نامه همراهی کنند. در ادامه به ذکر چند نکته ضروری در نگارش و تدوین پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

پنج اصل مهم در انجام پایان نامه

تدوین هر بخش علمی نیاز به رعایت نکات خاصی دارد که محقق باید این موارد را در نظر گرفته و آن ها را در طی برنامه خود رعایت نماید. برای داشتن یک پایان نامه موفق باید به پنج اصل مهم در انجام پایان نامه توجه داشت که در ادامه به آن می پردازیم. البته باید گفت اصول گفته شده جز نکات کلیدی برای داشتن یک پایان نامه موفق منظور می شود و شرایط کسب نمره خوب در سرجلسه دفاع را برای شما به همراه خواهد داشت.


۱- در نوشتن پایان نامه باید سعی نمود تا حد امکان از کارهای نوآورانه و خلاقانه استفاده کرد. باید بدانید که سالیان سال می باشد که پایان نامه تدوین می شود و شما فردی هستید که باید خلاقیت بیشتری نسبت به نوشته های افراد گذشته داشته باشید و به یک کار تکراری بسنده نکنید و برای داشتن فکر خلاق حتما باید به دنبال مطالعه و تمرکز بیشتر بر روی تحقیقات دیگر افراد باشید. 

ادامه مطلب ...

اصول نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی

پایان نامه مدیریت بازرگانی نیز مانند انجام سایر پایان نامه ها با انتخاب موضوع آغاز می شود. اما چه موضوعی مناسب این رشته  تحصیلی است؟ سوالی که اکثر دانشجویان کارشناسی ارشد با آن درگیر هستند. برای پاسخ به این سوال باید گفت تحقیق و جستجو میانن موضوعاتی که در سطح بین المللی و جامعه طرفدار بیشتری دارد و بیشتر مقالات متمرکز آن انجام می شود بیشتر از بقیه موضوعات می تواند برای دانشجو سودمند باشد.

زیرا تهیه مقالات علمی از جمله مقالات isi از آن ها راحت تر است. البته این بخش را در نظر بگیرید موضوعات نو و جدیدی باید از بحث های جدید باید ایجاد کرد و نباید به دنبال انتخاب موضوعات قدیمی بود. زیرا شرط قبولی پروپوزال جدید بودن موضوع انتخابی است. چناچه برای انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی خود باهم دچار مشکل هستید کمک و مشاوره از اساتید راهنما و مشاور خود را  فراموش نکنید. باید بدانید آن ها از شما بر مسائل تحقیقاتی آگاه تر هستند و می توانند کمک خوبی به شما در انتخاب موضوع مورد تحقیقق داشته باشند.




پس از انتخاب موضوع باید فرمت مربوطه به پروپوزال را از دانشگاه مربوطه انتخاب و تمامی آیتم های آن را به شکل کامل و دقیق تکمیل نمائید. این بخش را با سهل انگاری و در زمان کم انجام ندهید. باید بدانید پروپوزال مهم ترین بخش در انجام موفق پایان نامه محسوب می شود و آن را فقط جهت تایید گرفتن از داوران تکمیل نکنید و به آن مانند یک نقشه راه بنگرید.

نکات مهم در انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

پس از انجام و تائید پروپوزال نوبت به تدروین پایان نامه می رسد. پایان نامه مدیریت بازرگانی بیشتر پیرامون مباحثی است که نیاز به  استفاده محاسبات در آن وجود دارد و بیشتر داده های آن را ارقام و اعداد تشکیل می دهند، بنابراین استفاده از نرم افزارهای آماری از جملهه spss یکی از بخش های اصلی در قسمت تحلیل آن می باشد. با توجه به این قضیه توصیه می شود دانشجویان حتما قبل از آغاز پایان نامه این نرم افزار را به طور کامل آموزش ببینند تا در زمان انجام پایان نامه در حل محاسبات و تحلیل بخش های مختلف آن دچار مشکل نشوند.
مباحث مورد نظر را به ترتیب و پی در پی انجام دهید، به هیچ عنوان مطالب را به شکل پراکنده در داخل پایان نامه نگنجانید. سعی نمائید مطالب به شکل تکمیل کننده یکدیگر باشند و هر بخش با تدوین بخش بعدی تکمیل شود. در نظر بگیرید انجام پایان نامه کارشناسی ارشد یعنی فراگیری مراحل نگارش متون علمی و تحقیقاتی بنابراین باید متن نگارش شده شما کاملا از یک متن تحقیقاتی تبعیت کند.
قرار دادن نمودار ها و تصاویر با کیفیت در پایان نامه بر جذابیت آن می افزاید سعی کنید در پایان نامه خود این بخش را حتما لحاظ نمائید. تبعیت از الگو و فرمت پیشنهادی تدوین پایان نامه دانشگاه محل تحصیل بخش مهم دیگری است که باید حتما آن را اجرا کنید.

منبع: اصول نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی

پایان نامه را چگونه شروع کنیم؟

کارشناسی ارشد در واقع اولین مرحله ورود دانشجویان به بحث های تخصصی و علمی دانشگاهی رشته تحصیلی می باشد. در این مقطع به دانشجویان آموزش های لازم داده شده تا زمان ورود به این بخش بتوانند بسیاری از مسائل علمی و تخصصی رشته تحصیلی خود را فراگرفته و بتوانند به ابداع گر و یک محقق در آن به تحقیق و جستجو بپردازند و پایان نامه بهترین وسیله و ابزار ورود به بخش تحقیق گری می باشد، اما بیشترین مشکلی که افراد در این زمینه دارند این بخش است که پایان نامه خود را چگونه آغاز کنند و در واقع  بیشترین سوالیی که از اساتید راهنما و مشاور پرسیده می شود این است که پایان نامه را چگونه شروع کنیم؟ برای پاسخ به این سوال شما را دعوت می کنیمم تا در ادامه با ما همراه باشید.

ترفند های چگونگی شروع پایان نامه 

ادامه مطلب ...