پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه نیمه کاره و زمان ناکافی برای انجام آن

شاید شما هم جز همان عده ای باشید که پروپوزال خود را به خوبی و اطمینان انجام داده اید ولی پس از تاییده گرفتن آن دیگری یادی ازانجام پایان نامه خود نمی کنید و منتظر نشسته اید که دیگران به شما تلنگر بزنند تا پایان نامه را شروع کنید و یا به دلایل دیگری پایان نامه خود را نیمه کاره رها کرده اید! اگر شما جز این دسته از افراد هستید باید به شما گوشزد کنم که عجله کنید، زمان شما محدود است برای انجام پایان نامه نباید هیچ فرصتی را از دست بدهید و باید هر چه زودتر اقدام کنید.

استارت انجام پایان نامه با شماست 

ادامه مطلب ...

انجام پایان نامه را سخت نگیریم

انجام پایان نامه در ابتدا برای دانشجویان کارشناسی ارشد راهی سخت جلوه می کند، ولی بیایید انجام پایان نامه را سخت نگیریم و آن را به راحتی پیش ببریم. حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان پایان نامه را به آسانی انجام داد و آن را سخت نگرفت. اگر شما نیز دانشجوی کارشناسی ارشد هستید و می خواهید پایان نامه خود را شروع کنید باید بگویم که به مرحله جدیدی از یادگیری دانش روی آورده اید و خوشحال باشید زیرا انجام پایان نامه می تواند تجربه لذت بخش و شیرین و با فایده ای برای شما باشد.

پایان نامه را یک گزارش علمی تصور کنید که می توانید برای انجام آن یک موضوع مورد علاقه خودتان انتخاب کنید که کسی تا به  حال بر روی آن کاری نکرده و جدید است. این بخش را همیشه متصور باشید که شما سالیان زیادی به شکل تئوری و آزمایشگاهی مسائل مرتبطط به رشته تحصیلی خود را فراگرفته اید و حالا نوبت به این است که مورد امتحان قرار بگیرید و معلوم شود که چقدر به مفاهیم و بخش هایی که آموزش دیده اید تسلط دارید و پایان نامه شما چیزی غیر از مطالعات گذشته شما نیست و نباید به این فکر باشید که  شما می خواهید چیزز  جدیدی ابداع کنید بلکه شما در حال مطالعه بر موضوعی می باشید که این امکان وجود دارد که در انتها به ابداع خاصی نیز منجر شود.

انجام پایان نامه را پیچیده نکنیم

سعی کنید برای انجام پایان نامه خود موضوع ساده ای را انتخاب کنید سادگی نه به معنای بی کیفیتی موضوع انتخابی است بلکه به معنای میزان توانایی شما برای انجام آن است. چناچه برای انجام پایان نامه خود تکیه بر موضوعات سخت و دشوار داشته باشید و به این امید باشید که در روند انجام پایان نامه می توانید آن را انجام دهید باید به شما بگویم که سخت در اشتباه هستید.

انجام پایان نامه تنها به عهده شما بوده و بر اساس دانش و آگاهی کسب شده شما در طی سال های تحصیلی ایجاد می شود. بنابراین برای انجام پایان نامه خود باید به دنبال موضوعاتی در رشته تحصیلی خود باشید که مسائل و موضوعات پیش آمده در آن برای شما قابل حل باشد و دستیابی به امکانات و تجهیزات آن برای شما فراهم بوده و دور از دسترس شما نباشد.
چناچه موضوع پایان نامه درست انتخاب کنید قطعا مسائل پیش روی آن برای شما راحت تر قابل حل خواهد بود و می توانید به آسانی  آن هاا را انجام دهید و کمتر دچار مشکل و دردسر شوید. این بخش را در نظر داشته باشید که انتخاب استاد راهنما و استاد مشاور مسلط به موضوعع انتخابی شما می تواند از پیچیدگی ها و دشواری هایی که در روال انجام پایان نامه امکان دارد شما را درگیر کند کمک زیادی  باشد.

سعی کنید قبل از انجام هر فصل پایان نامه مطالعه کامل و جامعی داشته باشد و با یک جمع بندی خوب آن را بنویسید و به شکل پراکنده کار نکنید زیرا پراکنده نویسی سبب سخت کردن انجام پایان نامه خواهد شد.


منبع: انجام پایان نامه را سخت نگیریم

ویراستاری پایان نامه بخش انتهایی کار

پایان نامه ای پس از گذران و طی مراحل تحقیق و جستجو نیاز به ویراستاری دارد در واقع ویراستاری پایان نامه بخش انتهایی کار و عملیات انجام پایان نامه است. در این بخش دانشجو پس از اتمام بخش نوشتاری پایان نامه باید جهت ویرایش پایان نامه اقدام کند. اما شاید برای شما سوال باشد ویراستاری پایان نامه چه الزامی دارد؟ و یا اصلا پایان نامه شما نیاز به ویرایش دارد یا خیر؟ ویراستاری پایان نامه چه کمکی به شما می کند؟ و… برای پاسخ به این سوالات بهتر است با ما همراه باشید.


ویراستاری پایان نامه بخش انتهایی انجام پایان نامه می باشد، که بر حسب لزوم استادان راهنما و مشاور و یا هیئت داوری پس از خواندن پایان نامه صورت می گیرد. ویرایش پایان نامه در چند بخش می تواند صورت گیرد. ویرایش لغات و اصطلاحات، ویرایش دستور زبانی، ویرایش علمی، ویرایش نقشه ها، تصاویر، جداول و نمودارها از جمله نمونه های ویرایش پایان نامه می باشند.  ادامه مطلب ...

آسان ترین و سخت ترین قسمت های انجام پایان نامه کدام است؟

در ابتدا دانشجو با رودرو شدن با بخش تدوین پایان نامه سوالات زیادی را در ذهن خود مرور می کند. یکی از سوالات این است که آسان ترین و سخت ترین قسمت های انجام پایان نامه کدام بخش ها هستند؟ معنای آسانی و سختی در پایان نامه از دیدگاه های افراد  مختلف وو نحوه عملکرد و توانایی آن ها تفاوت پیدا می کند و نمی توان به شکل مطلق آسانی و یا سختی در مرحله ای را عنوان کرد و تنها بر اساسس ادراک و تجربه ای که در زمینه پایان نامه نویسی از طریق متخصصان در این حوزه وجود دارد و راهنمایی هایی که اساتید  راهنما وو  مشاور بیشتر متوجه آن می شوند می توان در این باره قضاوت کرد.

آسان ترین و سخت ترین قسمت های انجام پایان نامه می تواند خود به عنوان یک پروژه دانشگاهی و موضوع پایان نامه مورد تحقیق  قرار گیرد بسا بسیاری از بخش ها و آیتم ها از جمله بخش های نوشتاری، مباحث مربوط به انجام داده های نرم افزاری، جمع آوری داده وو اطلاعات، تحلیل و استفاده از فرمول ها و محاسبات و… جز آیتم های مورد تحقیق در این زمینه قرار گیرد. 

ادامه مطلب ...

مجلات معتبر جهت ارسال مقالات پایان نامه

باید گفت نقطه عطف و انتهایی یک پایان نامه را مقالاتی که از آن استخراج می شوند تشکیل می دهد. مقاله های پایان نامه تنها  بخشی هستند که بیشتر افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. بنابراین باید آن را جز یکی از وظایف اصلیانجام پایان نامه دانست تا دیگر افراد نیز بتوانند از مطالب استخراجی پایان نامه شما جهت کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی استفاده  نمایند.


  ادامه مطلب ...