پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

راهنمای انجام پایان نامه ارشد

پایان نامه، آخرین بخش و مرحله ای بعد از گذارندن دروس تئوری و عملی جهت دریافت کسب مدرک کارشناسی ارشد می باشد. انجام پایان نامه شامل سه مرحله می باشد ۱- تدوین پیشینه موضوع تحقیق ۲- جمع آوری و تحلیل نمودن داده ها ۳- نگارش متن پایان نامه. جهت انجام پایان نامه رعایت کردن نظم گفته شده باعث کیفیت بخشیدن به پایان نامه خواهد شد و در مسیر انجام پایان نامه از اتلاف وقت و اشتباهات زیادی که پیش خواهد آمد جلوگیری می کند.

راهنمای انجام پایان نامه ارشد و گام های اصلی  

اولین گام : پیشینه موضوع پایان نامه باید به شکل کاملی صورت گیرد این بخش می تواند علت و چرایی مسائلی زیادی را که در مورد موضوع در ذهن شما است رفع کند. در این بخش شما می توانید با شناسایی پایگاه های اطلاعاتی و دسترسی به آن ها به گردآوری اطلاعات بپردازید و منابع به دست آمده را مورد بازبینی قرار دهید و با رویکرد تحلیلی روی مطالب به دست آمده و ایجاد پیوند میان مطالب و با جمع بندی و انسجام در بخش های بدست آمده از مطالب به یک رویکرد تحقیقی و یک ترسیم کلی از آورده ها دست پیدا کنید.
گام دوم : در این بخش نوبت به گردآوری و تحلیل داده های مورد نظر جهت انجام پایان نامه می باشد. ابتدا باید روش های متناسب با اهداف اولیه طرح را مورد نظر قرار داد تا بتوانیم به وسیله آن پرسش هایی که وجود دارد را پاسخ درستی بدهیم. ابزار پژوهشی مورد نظر ما باید دارای پایایی باشد و به معرفی جامعه پژوهش باید بپردازیم و با انتخاب روش نمونه گیری مناسب با نوع موضوع پژوهش و جوابدهی متناسب به آن، داده و نمونه ها را جمع آوری کنیم این بخش مهمی است زیرا تمام پایان نامه حول همین بخش اجرا خواهد شد بنابراین باید سعی نمود عوامل خطا را حداکثر کرد. در این بخش باید جانب گیری در تحلیل ها کنار گذاشته شود پاسخ های باید تکمیل کننده و به شکل قانع کننده برای سوال های مطرح در پایان نامه باشد.
گام سوم : این بخش تدوین و نگارش متن پایان نامه می باشد. ایجاد فصل بندی مناسب و پی در پی بودن موضوعات هر فصل باید کاملا رعایت شود. تعاریف و اجرای عملیات باید یه شکل کامل و یا جزئیات مورد نظرتوضیح داده شود. متن باید دارای روانی نوشتار باشد.در کل بخش های متن باید انسجام برقرار باشد، نکات دستوری و نگارشی ازجمله فاصله گذاری ها ، فونت، سایزقلم های هر بخش و… باید رعایت شود. فهرست گذاری و ضمایم باید به درستی اجرا شود در آخر نتایج و پیشنهادهای لازم باید در انتهای پایان نامه قرار داده شود.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.