پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پروپوزال جغرافیا و برنامه ریزی شهری

همان طور که در قسمت انجام پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری مشاهده کردید، این رشته از شاخه های کاملا متفاوت تشکیل شده که هر کدام از آن ها گنجایش فراوانی برای ارائه ایده های نوین و مقالات گوناگون در زمینه ی خودشان دارند. پروپوزال به عنوان نقشه راه تمام مراحل انجام پایان نامه (که در پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری از اهمیتی به مراتب بالاتر برخوردار است)، از بخش های مختلفی تشکیل شده و تهیه آن مستلزم مشاوره با استاد مشاور و افراد خبره در این زمینه می باشد که در اینجا بطور مفصل توضیح داده شده است. اولین و مهم ترین بخش درپروپوزال پایان نامه ، مربوط به عنوان پایان نامه می شود که مراحل بعدی انجام پایان نامه حول محور آن صورت می پذیرد.

پروپوزال جغرافیا و برنامه ریزی شهری

روش انجام پروپوزال جغرافیا و برنامه ریزی شهری  


بطور خلاصه، برای انجام پروپوزال باید به سراغ پایان نامه ها و مقالات چاپ شده بروید تاموضوع پایان نامه، منحصربه فرد باشد(تکراری نباشد) و همچنین با نحوه انجام پروپوزالآشنایی پیدا کتید و بدانید که چه مسائلی را در پایان نامه بیان کنید و چه معیارها و روش هایی را برای حل مسئله برگزینید. طبیعتاً هر چه مقالات بیشتری را در زمینه مورد نظر مطالعه کنید، در تهیه پروپوزال موفق تر خواهید بود.
مراحل انجام پروپوزال جغرافیا و برنامه ریزی شهری
با وجود تنوع گرایش های رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری، مراحل انجام پروپوزال در همه این گرایش ها تقریباً یکسان می باشد. مراحل اصلی تهیهپروپوزال به این ترتیب است:
۱) بررسی پایان نامه های به چاپ رسیده
۲) مشاوره با استاد مشاور و افراد خبره
۳) انتخاب عنوان پایان نامه
۴) بیان فرضیه در پروپوزال
۵) انتخاب جامعه آماری مورد تحقیق
۶) بیان هدف از انجام تحقیق
۷) انتخاب روش مورد استفاده در انجام پایان نامه



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.