پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

استخراج مقاله ISI ا

پس از انجام پایان نامه، آماده ساختن پاورپوینت پایان نامه و استخراج مقاله ISI از اقداماتی اساسی در جهت افزایش اعتبار تحقیق می باشد. خدمات ISI فهرستی از مجلات بزرگ بین المللی را فراهم می سازد که محققان و نویسندگان مقالات قادر به دریافت اطلاعات در مورد فاکتور های مجلات بین الملی و چاپ مقاله ISI پس از انجام پایان نامه می باشند. هدف مجلات ISI افزایش قابلیت مشاهده و سهولت استفاده در ایجاد دسترسی آزاد به مجلات علمی و پژوهشی می باشد.

مقاله ISI


تعریف مقاله ISI  

مقاله ISI مقاله استخراج شده از پایان نامه می باشد که در ISI یا International Scientific Indexing بعنوان یک موسسه انتشارات علمی می باشد، چاپ می شود. این موسسه و وبگاه شامل ایندکسی از مقالات معتبر جهان می باشد. همانطور که می دانید ملاک ارزشیابی پژوهش ها و تحقیقات، مقاله ای می باشد که از پایان نامه استخراج می شود و جهت آماده نمودن مقاله ISI بایستی به اصول نگارش آن تسلط کافی داشته باشید. توجه داشته باشید، مجله ای که این مقاله را به چاپ می رساند، ملاکی است که جهت ارزشیابی این مقاله مورد استفاده قرار می گیرد.
نحوه نگارش مقاله ISI

در نحوه نگارش مقاله ISI اولین نکته این است که موضوع مقاله همچنان که در موضوع پایان نامه گفتیم، نباید مبهم باشد. موضوع مقاله ISI بایستی جدید و منحصر بفرد بوده و یا مشابهات موضوعی زیادی نداشته باشد.
۱) عنوان (یک مقاله ISI بایستی دارای عنوان بروز و جدید باشد. همچنین از طولانی بودن عنوان بایستی پرهیز نمود. هر اندازه عنوان کوتاه تر و کلیدی تر باشد، بهتر است)
۲) چکیده (چکیده بعنوان متنی که بیان کننده محتویات کلی مقاله می باشد، بایستی مختصر، مفید و رسا باشد)
۳) مقدمه
۴) بیان مساله (بیان مساله و هدف از انجام تحقیق بایستی کامل و واضح بیان شود)
۵) اهمیت موضوع
۶) تحقیقات انجام شده
۷) فرضیات و اهداف تحقیق
۸) روش تحقیق : بخش بسیار مهم مقاله می باشد که این مورد را در قسمت روش تحقیق به طور کامل تشریح کرده ایم.
۹) نتایج تحقیق
۱۰) بحث و نتیجه گیری
۱۱) پیشنهادات
۱۲) تقدیر و تشکر
۱۳) منابع
۱۴) ترجمه مقاله ISI
چاپ مقاله ISI

پس از آماده سازی مقاله، نوبت چاپ مقاله ISI می باشد. به سه صورت می توان مقالات را به مجلات خارجی ارسال نمود. اطلاع داشته باشید که هر کدام از مجلات ممکن است بدلیل کاهش بار علمی از لیست ISI حذف شوند. جهت تشخیص ISI بودن و اعتبار یک مجله می توان در سایت تامسون آن را مورد بررسی قرار داد.

در این روند بایستی مجله ای را انتخاب نمود که از نظر موضوعی با مقاله مورد نظر مطابقت داشته باشد.  پس از انتخاب مجله معتبر، روند چاپ آن پیگیری می شود.

ممکن است مقاله مورد نظر جهت چاپ، در اولین مجله پذیرفته نشود که در این صورت بایستی اقدام به انتخاب مجله ای دیگر نمایید و نیز محقق بایستی اقدام به ارتقاء مقاله ISI خود از نظر سطح علمی نماید.

در چاپ مقاله ISI بسیار باید دقت کرد تا از بروز مشکلات فراوان در ارائه مقاله جلوگیری کرد.

مقاله ISI



روش های چاپ مقاله ISI

روش های چاپ مقاله ISI، سه روش زیر می باشد که می توان طریق آن ها اقدام به چاپ مقاله ISI نمود.
۱) ارسال مقاله به سایت مجلات ISI
۲) تماس با سردبیر مجلات ISI
۳) اقدام از طریق سیستم آنلاین


مقاله ISI برا اساس سه معیار اصلی ارزیابی می شوند.
۱) فاکتور تاثیر (Impact Factor)
۲) شاخص فوری (Immediacy Index)
۳) شاخص نیمه عمر (Cited Half – Life)


جهت چاپ مقاله ISI در مجلات معتبر، توصیه می شود قبل از اقدام به چاپ، از اعتبار مجله مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. برای اینکار با مراجعه به سایت تامسون با داشتن نام کامل مجله یا شماره ISSN آن می توانید آن را مورد جستجو قرار داده و در صورت وجود آن، جزئیات مجله را مشاهده نمایید. همانطور که گفتیم برخی از مجلات ممکن است بدلیل کاهش کیفیت علمی آن ها، از لیست مجلات ISI خارج شوند. سایت تامسون همواره به روز بوده و می توانید اطلاعات مجلات را با جستجو در این وب گاه بدست آورده و با بررسی ضریب تاثیر، مجله مورد نظر خود جهت چاپ مقاله ISI ، انتخاب نمایید.



چاپ مقاله ISI در ایران یکی از دغدغه های اساتید و دانشجویان پس از پایان نامه می باشد. استخراج مقاله از تحقیق یکی از کار های اساسی پس از اتمام انجام پایان نامه می باشد. این مقاله می تواند ملاکی جهت ارزشیابی تحقیق و پژوهش باشد. البته در صورتی که مقاله ISI در مجله ای معتبر و مورد تایید چاپ شود.

منبع: 

مقاله ISI


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.