پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

دفاع پایان نامه

استفاده از مدارک و شواهد جهت اثبات اعتبار و صحت ادعا و تحقیقات یک پایان نامه اهمیت زیادی دارد و این مدارک و شواهد بستگی به نوع پایان نامه و موضوع آن دارد. قبل از دفاع پایان نامه در مورد قوت مطالب خود اطمینان حاصل نمایید. پس در دفاع پایان نامهموارد زیر را در نظر داشته باشید :

۱) آماده نمودن خلاصه ای از مطالب مهم جهت ارائه
۲) تمریناتی قبل از دفاع پایان نامه خود را در جمع دوستان و آشنایان انجام دهید و از آنها بخواهید سوالات خود را مطرح نمایند.
۳) ساعاتی قبل از شروع، محیط و سالن جلسه را از نظر مشکلات فنی و احتمالی بررسی نمایید.

۴) مرور و آماده سازی مواردی از قبیل : چکیده ای از مشکلات موجود، شرح مشکلات، نحوه جمع آوری اطلاعات، تکنیک های تحلیلی مورد استفاده، اهمیت پژوهش، و خلاصه ای از نتیجه پژوهش و تحقیق را انجام داده و خود را برای هر سوالی آماده کنید.
۵) از استاد راهنما در مورد مطالبی که قرار است در مورد آن ها شرح دهید نظر خواهی کنید.

  

حین دفاع پایان نامه

در حین دفاع پایان نامه سعی کنید در بیان و توضیحات خود قاطع و محکم باشید و سوالاتی که از شما پرسیده می شود را با توجه به تحقیقات خود پاسخ داده و دلیل بیاورید. نکاتی دیگر در دفاع پایان نامه به شرح زیر می باشد:
• دانشجویان انتظار سوالات مشکل و تعصب برانگیزی را در جلسه دفاعیه دارند در صورتی که گاهی از آنچه تصور می کنید ساده تر خواهد بود.
• کمی عصبی بودن و استرس داشتن طبیعی می باشد و شما فکر خود را درگیر این مشکل نکنید. تنها چیزی که اهمیت دارد، استفاده بهینه از زمانتان می باشد.
نکته : بعنوان یک کاندیدا برای دریافت افتخارات تحصیلی و مدارک جهت سعود به مدارج بالا تر علمی، نیاز به تلاش و تحقیقات گسترده دارید در جهت افزایش اعتبار خود و پایان نامه ای که ارائه می دهید، دارید.


منبع: دفاع پایان نامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.