پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه

مقاله یکی از بخش های مهم در اجرای کارهای تحقیقاتی می باشد. یافته های یک تحقیق و یا پایان نامه تنها به صورت مقالات می  تواند نشر عمومی پیدا کند. بنابراین انجام یک کار تحقیقاتی و استفاده از پیشینه یک کار تحقیقاتی نیاز به مطالعه مقاله های مرتبط به آن موضوعع دارد. در این بین استخراج مقاله از پایان نامه بخصوص از ملزومات اصلی پس از اتمام پایان نامه می باشد.

استخراج مقاله از پایان نامه جز امتیاز شما منظور شده و در زمان دفاع می تواند سبب کسب نمره بهتر گردد البته امروزه بیشتر دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد حداقل میزان ۱ الی ۲ نمره دفاع از پایان نامه تخصیص به مقالات استخراجی از پایان نامه می دهند و در مقطع تحصیلی دکترا یکی از موارد جهت اجازه دفاع پایان نامه پذیرش مقالات به خصوص کسب اکسپت مقالات ISI می باشد. بنابراین با این توصیفات باید استخراج مقاله از پایان نامه را جز ملزومات کارهای اصلی در روند انجام پایان نامه قرار داد.


نحوه استخراج مقاله از پایان نامه  

یکی از نگرانی های دانشجویان این است که مقاله را نمی توانند تنظیم کنند و یا برای آن ها این کار یک کار مشقت بار و با زحمت زیاد جلوه می کند و یا این که مطالب خود تکراری بی اهمیت فرض می کنند و نمی توانند به خوبی از پس ایجاد یک مقاله علمی برآیند. اما در واقع تمام این افکار اشتباه است پایان نامه نوشته ای پر از تازه ها و نوآوری می باشد این محصول تحقیقات شما در باب  موضوعی می باشد کهه به علت نوآوری های شما اجازه کار تحقیقاتی از سوی داوران را به شما داده است. بنابراین باید در نگرانی های خود را به دور بیاندازید وو دست به کار شوید.
 مقاله نوشته ای تحقیقاتی می باشد که در واقع چکیده ای از مطالبی است که منحصرا شما بر روی آن کار، مطالعه و تحقیق کرده اید. بیشتر مقالات دارای غالب و فرمت یکسانی می باشد. بخش مقدمه، چکیده، کلید واژه، بحث اصلی، یافته ها، نتیجه گیری و منابع جز بخش های ثابت یک مقاله علمی می باشد که در تمامی مقالات چه به صورت مقالات همایشی و کنفرانسی و چه مقالات ژورنالی به صورت ثابت باید اجرا شود و محققان باید این موارد را در تنظیم مقاله های خود رعایت کنند.

البته هر بخش ( کنفرانس، همایش ها و مجلات ) همواره فرمت خاصی را ارائه می دهد، که این فرمت شامل نوع فونت، فاصله گذاری ها، جاگذاری تصاویر، نمودارها و جداول می باشد. که باید مقاله مورد نظر را بر طبق آن تنظیم نمود. شما باید جهت استخراج مقاله به دنبال بهترین نتایج و بخش های نوآوری خود باشید بخش چکیده در واقع مهم ترین قسمتی است که در دید افراد قرار می گیرد و باید این بخش ها به شکل خوب و کامل نوشته شود تا مخاطب به سمت مقاله شما جذب شود. درج نام، مدرک تحصیلی و آدرس ایمیل شما جز بخش های دیگری است که سبب برقراری ارتباط دیگر محققان با شما خواهد بود و باید در ابتدا و یا انتهای مقاله آن را قرار داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.