پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

اصول نگارش پایان نامه مهندسی صنایع

امروزه رشته های مهندسی از جمله رشته های پرطرفدار دانشگاهی هستند در این بین رشته ی مهندسی صنایع از جمله رشته های بسیار کارآمد می باشد. مهندسی صنایع رشته ای مرتبط با طراحی کردن، بهبود دادن و پیاده کردن سیستم هایی یکدست شامل مواد، افراد، اطلاعات، انرژی و غیره می باشد.

در واقع دانشجوی این رشته باید علاوه بر علوم ریاضی و تجزیه و تحلیل به شیوه ی مهندسی در علوم اجتماعی و طبیعی نیز مهارت کافی را داشته باشد تا بتواند از این علوم برای پیش بینی کردن و تجزیه و تحلیل نتایجی که از سیستم های یک پارچه بدست می آید استفاده نمایند. از جمله گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی صنایع می توان به طراحی جامدات، حرارت و سیالات، مکانیک در ساخت و تولید، مهندسی دریا اشاره نمود. بدیهی است که نگارش پایان نامه ای مناسب در این مقطع بسیار مهم است و هر چه پایان نامه قوی تر باشد نشان دهنده تسلط و مهارت بیشتر دانشجو در رشته و گرایش خود می باشد در ادامه اصول لازم برای نگارش پایان نامه مهندسی صنایع مناسب را بیان می نماییم.

نگارش پایان نامه مهندسی صنایع  

جهت نگارش پایان نامه مهندسی صنایع گذراندن یک سری واحد درسی بسیار مهم است از جمله این واحد ها می توان به دروس ریاضیات، آمار مهندسی، اقتصاد، کنترل کیفیت، کنترل پروژه و تحقیق در عملیات اشاره نمود. جهت نگارش پایان نامه کاربردی و مناسب در رشته مهندسی صنایع تسلط به نرم افزار هایی مثل  spss،winqsb،msp،minitab،primavera،lingo،camfar،vensim،expertt choice،arenaa و غیره مهم است.

دانشجویان این رشته متناسب با علاقه، گرایش و بازار کار این رشته موضوع مناسب خود را انتخاب می نمایند. حال به برخی موضوعات پایان نامه مهندسی صنایع تا کنون نگارش شده است می پردازیم.
_ تاثیرات پیاده سازی سیستم ای آر پی بر روی بهره وری سازمان
 _ پیش بینی ریزش مشتری ارائه دهنده گان سرویس های اینترنتی ایران با استفاده از تکنیک های داده کاوی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.