پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه

پایان نامه بعنوان یک تحقیق و پژوهش مهم و آخرین عملکرد دانشجویان در مقاطع مهم تحصیلی بشمار می آید که در ۳ مقطع تحصیلی توسط دانشجویان انجام می شود که البته در دوره کارشناسی، برخی رشته های فنی و هنری بایستی اقدام به انجام پایان نامه نمایند و در دیگر رشته ها تنها به انجام پژوهش و تحقیق بسنده می شود.
۱) پایان نامه کارشناسی
۲) پایان نامه ارشد

۳) پایان نامه دکتری

پایان نامه

  ادامه مطلب ...

متن تقدیم پایان نامه

متن تقدیم پایان نامه Dedication یکی از صفحات اختیاری در انجام پایان نامه دکتری یا ارشد و بعنوان یک مبدا و منشاء گرم یاد آوری پژوهشگر از اشخاصی که او را مورد حمایت و لطف قرار داده اند می باشد. صفحه تقدیم همواره در صفحات آغازین پایان نامه  یا هر کتاب و تحقیق آورده می شود.

متن تقدیم پایان نامه

 

ادامه مطلب ...

پاورپوینت پایان نامه

انجام پاورپوینت پایان نامه ، آخرین مرحله از انجام پایان نامه در مقاطع ارشد و دکتری و ارائه در جلسه دفاعیه می باشد که به عنوان آخرین مرحله در تکمیل نمره نهایی تاثیر بسزایی دارد. در آماده سازی پاورپوینت بایستی ابتدا پیشنویسی جهت پروپوزال پایان نامه تهیه گردد. در ارائه پاورپوینت پایان نامه در جلسه دفاع پس از بررسی تحقیق، بایستی بر روی یافته ها و مفاهیم تحقیق متمرکز شد و کمتر به ادبیات و پیشینه تحقیق پرداخته شود.

ساخت پاورپوینت پایان نامه

در ساخت پاور پوینت پایان نامه بعنوان خلاصه ای پس از نگارش پایان نامه، بصورت اسلاید بندی در انتهای جلسه دفاع، ارائه می شود.
صفحه اول پاور پوینت پایان نامه بعنوان شناسه گزارش شامل:
• عنوان پایان نامه
• استاد راهنما
• استاد مشاور
• دانشجو (با ذکر محقق یا پژوهشگر در ابتدای نام دانشجو)
• تاریخ دفاعیه

پاورپوینت پایان نامه

 
ادامه مطلب ...

پروپوزال

پروپوزال Proposal اولین و مهمترین بخش از شروع انجام پژوهش و تحقیق پایان نامه می باشد که بایستی با انتخاب موضوع مناسب اقدام به ارائه طرح پیشنهادی دانشجو جهت انجام پایان نامهشود. پروپوزال یا طرح اولیه تحقیق جهت انجام پایان نامه ارشد و پایان نامه دکتری که با بکار گیری روش تحقیق انجام می شوند، می باشد.

تنظیم پروپوزال تحقیق

تنظیم پروپوزال تحقیق بایستی با دقت زیادی انجام شود. پروپوزال تحقیق تقدیم و ارائه یک ایده می باشد که قصد اتخاذ آن را دارید. هدف متقاعد کردن خوانندگان در ارزنده و ضروری بودن طرح شما می باشد. ساختار پروپوزال یک تحقیق به محقق اجازه برقراری ارتباط با مشکل و روش هایی در تحقیقات را می دهد. این یعنی یک برنامه کار تحقیق که قبل از بعمل آوردن مطالعات تکمیل می گردد.

پروپوزال
 
ادامه مطلب ...

استخراج مقاله ISI ا

پس از انجام پایان نامه، آماده ساختن پاورپوینت پایان نامه و استخراج مقاله ISI از اقداماتی اساسی در جهت افزایش اعتبار تحقیق می باشد. خدمات ISI فهرستی از مجلات بزرگ بین المللی را فراهم می سازد که محققان و نویسندگان مقالات قادر به دریافت اطلاعات در مورد فاکتور های مجلات بین الملی و چاپ مقاله ISI پس از انجام پایان نامه می باشند. هدف مجلات ISI افزایش قابلیت مشاهده و سهولت استفاده در ایجاد دسترسی آزاد به مجلات علمی و پژوهشی می باشد.

مقاله ISI


تعریف مقاله ISI 

ادامه مطلب ...