پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

چه کاری انجام دهیم که تا در تنظیم پایان نامه به دردسر کمتری دچار شویم؟

پایان نامه نوشته ای است که در تمامی مسیر آن باید به تحقیق و اندیشه پرداخت و برای انجام آن دانشجویان با چالش های زیادی روبرو هستند. برخی تنها مشکل انجام پایان نامه را در بخش های نوشتاری می دانند و عده ای دیگر تحلیل ها و رسیدن به نتیجه برایشان مشکل است، عده دیگر در بخش های نرم افزاری دچار اشکال هستند و… تمامی این موارد نشان می دهد که انجام پایان نامه بدون  سختی و دشواری نیست و شما نیز مانند دیگران در بخش هایی ازز انجام آن دچار اشکال هستید. اما چه کاری انجام دهیم که تا درتنظیم پایان نامه با دردسر کمتری دچار شویم؟


۱-    سطح مطالعه خود را بالاببرید:

تجربه نشان داده است که دانشجویانی که مطالعه بیشتری دارند و این بخش را در حوزه های مختلف بیشتر سوق داده اند در انجام پایان نامه موفق تر هستند و در تنظیم پایان نامه با دردسر کمتری دچار می شوند. این مطالعه صرفا به بخش های درسی معطوف نشده و  برای بالا بردن دانش خود به مطالعه مقاله هایی  علمی و تازه های دانش تحصیلی خود می پردازند.

۲-    دقت و ریزبینی داشته باشید:

یکی از مواردی که سبب می شود تا شما در انجام پایان نامه با درد سر کمتری مواجه شوید، داشتن دقت و ریزبینی بر روی تمامی  مسائل از بخش های نوشتاری تا تحلیل ها می باشد. چناچه شما فرد با دقتی باشید برای درست انجام دادن بخش های مختلف چندین بار آن را بازبینی می کنید و نقاط ضعف و قوتت خود را در مرور های بعدی رفع خواهید کرد.

۳-    از افراد مطلع مشاوره بگیرید:

برای این که بتوانید پایان نامه خوبی را ارائه کنید و در طی مسیر آن با چالش کمتری مواجه شوید افراد باهوش این کار را به تنهایی  انجام نمی دهند و قبل از آغاز به کار و طی انجام آن با افراد مطلع و محقق در این زمینه به مشورت می پردازند. آن ها دید بهتری را به شما خواهند داد به شکلی که از رفتن بهه مسیرهای اشتباه و خطا جلوگیری خواهد شد.

۴-    مهارت های نرم افزاری خود را بالا ببرید:

یکی از عوامل راحتی در انجام پایان نامه این است که شما نرم افزارهای مرتبط به انجام پایان نامه خود را از قبل فراگرفته باشید و طی  انجام پایان نامه آن ها را بکار گیرید. نرم افزارهای عمومی جهت انجام پایان نامه از جمله ورد و اکسل مهم ترین نرم افزارها می باشد که تمامی دانشجویان باید مهارت کافی بهه آن قبل از آغاز پایان نامه داشته باشند.

۵-    ذهن پرسشگر خود را تقویت کنید:

داشتن ذهن پرسشگر و فعال می تواند زمینه های بهتری را برای یافتن پاسخ های مناسب ایجاد کند. لزومه پایان نامه و هر کار  تحقیقاتی این است که ذهن خود  را آماده سوال و جواب کنید. بهترین روش برای ایجاد ذهن فعال داشتن زمینه مطالعاتی قوی در موضوع مورد نظر و علاقه مندی به آن است.

۶-    ترتیب انجام پایان نامه را فراموش نکنید:

یکی از مهم ترین مواردی که سبب انجام درست پایان نامه می شود ترتیب انجام آن است. باید پایان نامه را طبق چارت زمانی و طبقه بندی که در پروپوزال صورت گرفته انجام داد و یکباره پس از انجام هر فصل انتظار نتیجه گیری کلی را نداشت.


منبع: چه کاری انجام دهیم که تا در تنظیم پایان نامه به دردسر کمتری دچار شویم؟

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.