پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه خود را گام به گام اجرا کنید

پایان نامه نویسی یکی از ترفندهایی است که با کمک آن دانشجویان می توانند میزان توانایی های خود را در بسیاری از مسائل بسنجند. اما اصل مهم در رسیدن به موفقیت این است که پایان نامه خود را گام به گام اجرا کنید. یکی از مسائل نحوه جمع آوری  اطلاعات و دسته بندی کردن آن است، دانشجو باا انتخاب موضوع پیرامون مواردی که نیاز به تحقیق و جستجو دارد به خصوص پیشینه موضوع تحقیقاتی و مواردی که پیرامون آن صورت گرفته است لیستیی تهیه کرده و در بین منابعی که این اطلاعات قرار گرفته از جمله کتابخانه ها، مجلات، سایت های اینترنتی و… به جمع آوری اطلاعات می پردازد.

این بخش را می توان اولین گام برای انجام پایان نامه دانست، زیرا یک اصل مهم داشتن پیش زمینه ذهنی درست از موارد اولیه تحقیق  می باشد. گام بعدی در اجرای پایان نامه اجرای بخش های جمع آوری داده ها و تحلیل آن است که در واقع انجام این بخش شالوده اصلیپایان نامه می باشد که باید به اجرای درست آن توجه ویژه کرد.

تحلیل داده ها باید با ابزار و نرم افزارهای به روز اجرا شود و برای انجام آن دانشجو باید به مهارت های نرم افزاری از قبل آشنایی پیدا کرده باشد. نتیجه گیری و دفاع پایان نامه آخرین گام انجام پایان نامه می باشد که پس از اتمام مراحل گفته شده صورت می گیرد. توالی  گفته شده چناچه گام به گام صورت گیرد میی تواند در اجرای درست پایان نامه فرد را کمک زیادی کند و این توالی و انجام آن بخش در هر بازه زمانی به صورت یک چارت در پروپوزال عنوان می شود.

انجام پایان نامه گام به گام و بدون هر گونه مکث

همان طور که اشاره کردیم انجام پایان نامه گام به گام می تواند شما را به موفقیت رهنمون کند، اما هر گونه مکث و یا فاصله اندازی در اجرای پایان نامه می تواند شما را از اهداف و نتایجی که انتظار داشته اید دور کند. زمانی که شما پایان نامه را گام به گام اجرا  می کنید به مرحله بعدی و قبلی و روش های دستت یابی به آن فکر کرده اید ولی زمانی که در این بین فاصله زمانی بیفتد شما ناچار هستید تا دوباره تمامی مراحل را مرور کنید و خیلی از مسائلی که در ابتداا برای شما دارای اهمیت بود در این زمان بی اهمیت شده و تنها به فکر اتمام آن هستید. بنابراین برای دستیابی به یک پایان نامه موفق پایان نامه را طبق چارت زمانی تهیه شده در پروپوزال و به شکل  گام به گام و بدون هر گونه فاصله گذاری زمانی انجام دهید.


منبع: پایان نامه خود را گام به گام اجرا کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.