پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

فناوری hdx در تین کلاینت

همواره استفاده از تکنولوژی های پیشرفته سبب بوجود آمدن قابلیت های زیادی می گردد و عملکرد آن ها را هم جهت کاربر و هم سیستم های آن بهبود می بخشد. استفاده از فناوری hdx در سیستم های تین کلاینت سبب بهبود عملکرد این بخش می شود و امکانات زیادی را برای آن فراهم می کند. استفاده از این فناوری قابلیت گرافیکی و هم چنین کیفیت بهتر صوت و تصویر را برای شما ایجاد می کند. تین کلاینت ها با کمک فناوری hdx می تواند مقدار زمان تاخیر را تا حد زیادی کاهش دهند، بدین صورت که با تغییر مسیر هوشمند داده ها و فشرده سازی اطلاعات و پس از آن فرستادن آن به سرور تا حد زیادی مقدار زمان تاخیر را کوتاه کرد.

یکی از معضلات اصلی در تین کلاینت ها مقدار افت صدا و تصویر در حین انتقال است و امروزه روش های زیادی برای بهبود این بخش وجود دارد. ولی می توان گفت یکی از بهترین فناوری های بکار رفته در حل این مشکل استفاده از فناوری hdx در تین کلاینت ها می باشد.

بهبود عملکرد تین کلاینت ها با استفاده از فناوری hdx  

این تکنولوژی به تین کلاینت ها کمک می کنند تا مقدار ترافیک درون شبکه را تا مقدار زیادی کم کنند و با استفاده از روش های ذخیره سازی مثل کش و مولتی کستینگ که شامل فایل صوتی و گرافیکی است و تا مقدار زیادی ترافیک را کاهش دهند. بنابراین دیگر فشار کمتری به سرور تحمیل شده و می تواند مقدار کلاینت را افزایش داد.

تین کلاینت های پشتیبانی شده از فناوری hdx مقدار پهنای باند وسیع و کارآمدی را برای کاربران ایجاد می کنند و به همین دلیل صدا و کیفیت تصویر در آن بهتر می شود. این کار سبب فشرده سازی عمیق فایل های تصویری و گرافیکی با کمک از کدک های پیشرفته می شوند و به این ترتیب تصاویری با فریم بالا و کیفیت بهتر ایجاد می کنند.

تین کلاینت ها با استفاده از فناوری hdx مقدار صوت را با کمترین زمان ممکن و با مقدار بازه زمانی تاخیر کمی توسط یک کانال اختصاصی به شما می رسانند. بدین ترتیب مشکل تاخیر در انتقال صدا توسط سیستم ویپ یا همان صدا در بستر شبکه کاهش پیدا می کند. استفاده از فناوری hdx می تواند برای حدود 50 کلاینت که در شبکه فعالیت دارد مقدار 95% ترافیک شبکه را کم کند و مقدار سرعت را افزایش دهد. بنابراین افزایش سرعت سبب بهبود کارکرد بخصوص در بخش های ذخیره اطلاعاتی و دسترسی به دیگر بخش های نرم افزاری را در سیستم تین کلاینت فراهم می نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.