پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

انجام پایان نامه عمران با نرم افزار etabs

رشته عمران جز رشته های تحصیلی می باشد که طرفداران زیادی در بین شاخه های مهندسی دارد و تعدد گرایش در این رشته تحصیلی بسیار زیاد است. اما انجام پایان نامه بخش مهمی در مقطع تحصیلات تکمیلی می باشد که یکی از ملزومات اصلی آن استفاده از نرم افزارهای تخصصی در این رشته تحصیلی می باشد. اما یکی از نرم افزارهای کاربردی در پایان نامه عمران، نرم افزار etabs می باشد. این نرم افزار توسط کمپانی آمریکایی CSI Inc ایجاد شده است.
نرم افزار etabs جز نرم افزارهای اصلی و کلیدی در انجام پایان نامه عمران به خصوص در بخش طراحی و تحلیلات مرتبط به ساختمان ها  و سازه ها میی باشد. این نرم افزار دارای قابلیت های زیادی از جمله مدل سازی های سه بعدی برشی، جهت بخش های تحلیل خطی و غیر خطی، بررسی های استاتیک وو دینامیک است.

از جمله مهم ترین امکانات نرم افزار etabs قابلیت طراحی انواع مختلف و گسترده ای از اجزا و مواد مثل تیرچه های بلوکی، قاب های فولادی و بتنی، تیرچه های کامپوزیتی و دیگر المان ها جهت انجام پایان نامه عمران می باشد.
با کمک نرم افزار etabs می توان به طور مستقیم نقشه های با فرمت cad را به فرمت etabss درآورد. قابلیت ایجاد نمایش مستقیم انواع مدل ها بر روی سازه، انواع وسیع قالب های آماده جهت مدل سازی و پشتیبانی نمودن از فرمت های رایج در این بخش است. در پایان نامه رشته مهندسی عمران اصولا مباحث غالب را سازه های تجاری و یا مسکونی چند طبقه منجمله آپارتمان ها، بیمارستان ها و برج ها شامل می شود که این نرم افزار قابلیت طراحی در تمامی این موارد را دارد. انجام پایان نامه عمران با کمک نرم افزار etabs می تواند  سبب کیفیت بخشی به آن شود.  

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار etabs درانجام پایان نامه عمران

از جمله ویژگی های منحصر به فرد و اصلی نرم افزار ETABS در انجام پایان نامه عمران به قابلیت های طراحی با کمک تحلیل های  دینامیکی غیر خطی می توان اشاره کرد که به طور ویژه می توانند سطح اطمینان را از لحاظ مقاومت در برابر تنش هایی مانند زلزله و… را تضمین کند. این نرم افزار می تواندد از موتور تحلیل SAPFire بهره مند شود که توانا بر تحلیل های پیچیده و بزرگ مدل ها جهتانجام پایان نامه عمران می باشد. نرم افزار etabs دارای قابلیت های نمایش و خروجی گرفتن آسان می باشد، امکان نمایش واحدهای  ترکیبی داده ها، هندسه های مختلف، دیاگرام های واکنشی، ایجاد فایل های تصویری وو خروجی جدول داده ها از نمونه هایی از بخش هایی است که با استفاده از نرم افزار etabs امکان پذیر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.