پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

نرم افزار متلب در انجام پایان نامه

امروزه نرم افزارهای تخصصی و عمومی زیادی در پایان نامه ها استفاده می شود. اما یکی از نرم افزارهای تخصصی و پرکاربرد در انجام پایان نامه ها، نرم افزار متلب می باشد. نرم افزار Matlab به شکل مخفف و اختصاری از کلمه matrix laboratoryy گرفته شده است. این  نرم افزار جز نرمم افزارهای محاسبات عددی و نوشتاری می باشد. همان طور که از نام آن بر می آید این نرم افزار تخصصی جهت محاسبات عددی در پایان نامه ها بوده و کاربرد زیادی در نگارش پایان نامه دارد.
نرم افزار متلب را می توان جز دسته نرم افزارهای تخصصی با زبان برنامه نویسی ویژه نام برد. که دارای نسل چهارم یا به عبارت دیگر ۴gll باشد. در واقع می توان گفت هدف از این نرم افزارها گسترش و توسعه تجاری و تبلیغاتی است و بیشتر نرم افزارهای طراحی شده در این نسل می توانند به عنوان نقش مهندسی سیستم را اجرا کنند. با استفاده از این نرم افزار مقدار هزینه، زمان گسترش و توسعه نرم افزار به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

کاربرد نرم افزار متلب در پایان نامه  

این نرم افزار را می توان جز نرم افزار محاسبات و ریاضی به حساب آورد. در این نرم افزار ماتریس محور عمل کرده و به شکل یک ماتریس عمل می کنند. استفاده و کار با موارد ماتریسی این نرم افزار ساده می باشد. در این نرم افزار تمام ورودی ها و داده ها در قالب یک ماتریس حفظ می گردد. یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که علاوه بر توابع از پیش تعریف شده کاربر نیز می تواند توابع جدیدی نیز تعریف کند.
نرم افزار متلب در پایان نامه رشته های مختلف می تواند کاربرد داشته باشد. از جمله امتیازهای دیگر نرم افزار متلب محیط گرافیکی قوی این نرم افزار می باشد. رابط گرافیکی کاربر در این نرم افزار GUII می باشد که محیط بسیار مناسبی را برای کاربر تداعی کرده است. انعطاف پذیری و راحت بودن کار با این نرم افزار سبب شده است که کاربران و محققان جهت کارهای تحقیقاتی خود از جمله تهیه و تدوین پایان نامه به این نرم افزار روی بیاورند. هر ساله نیز شرکت سازنده آن و دیگر گروه های مختلف تحقیقاتی جعبه ابزارهای جدید و کاربردی را بر روی آن می افزایند که سبب کاربردی تر کردن آن خواهند شد و بر محبوبیت آن می افزایند.
رشته های دانشگاهی که از این نرم افزار بیشتر در پایان نامه خود استفاده می کنند می توان به رشته های مهندسی کامپیوتر،  مهندسی مکانیک، مهند سیی  برق، مهندسی صنایع، ریاضی ، آمار، مهندسی فناوری اطلاعات و… نام برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.