پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

مجلات معتبر جهت ارسال مقالات پایان نامه

باید گفت نقطه عطف و انتهایی یک پایان نامه را مقالاتی که از آن استخراج می شوند تشکیل می دهد. مقاله های پایان نامه تنها  بخشی هستند که بیشتر افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. بنابراین باید آن را جز یکی از وظایف اصلیانجام پایان نامه دانست تا دیگر افراد نیز بتوانند از مطالب استخراجی پایان نامه شما جهت کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی استفاده  نمایند.


  

استخراج مقالات و شرکت دادن آن در همایش های مختلف مرتبط به موضوع تعیین شده پایان نامه شما می تواند به عنوان اولین راه  باشد، اما باید بدانید این ابتدای راه است و برای بدست آوردن اعتبار بیشتر و حتی کسب نمره مناسب نیاز به چاپ مقالات خود در مجلات وو ژورنال های تخصصی را دارید و مجلات معتبر جهت ارسال مقالات پایان نامه را باید انتخاب کنید.
 اما سوالی که ذهن دانشجویان را به خود معطوف می دارد این است که کدامیک از مجلات جهت چاپ مقالات آن ها دارای اعتبار است و روند پذیرش قبولی یا همان اکسپت مقالات به چه شکل صورت می گیرد؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب مجلات معتبر جهت چاپ مقالات پایان نامه

همان طور که گفته شد مقالاتی که از پایان نامه استخراج می شود سبب امتیاز دهی به دفاعیه پایان نامه شده و در برخی موارد نیز حتی مانند دکترا نیاز اصلی و اجازه دفاع منوط به داشتن یک تا دو گواهی مقاله ISI می باشد و تا زمانی که دانشجوی دکترا نتواند  مقاله ای راا  در مجله و ژورنال های تخصصی بین المللی به چاپ برساند اجازه دفاع برای او صادر نمی گردد.

هر ساله وزارت علوم و تحقیقات ژورنال های تخصصی مورد قبول خود را منتشر کرده و بلک لیستی از مجلات نامعتبر را ارائه می دهد. بنابراین یکی از روش ها جهت انتخاب مجلات معتبر بین المللی مراجعه به این بخش است. در هنگام انتخاب مجلات برای چاپ مقالات پایان نامه به مقدار درجه و رتبه مجله نیز توجه داشته باشید.

این که مجله ای دارای مقدار و رتبه بالاتر باشد قطعا مراحل سخت تری برای پذیرش مقاله شما داشته و پذیرش در آن مجله سخت تر است البته باید گفت امتیاز بالاتری نیز برای شما با چاپ مقاله در آن بدست خواهد آمد. مجلات مقالات تکراری که در دیگر مجلات چاپ شده اند را مورد پذیرش قرار نمی دهند، بنابراین هیچ وقت مقالات مورد پذیرش قرار گرفته خود را به دیگر مجلات ارائه ندهید.
سعی کنید برای پذیرش راحت تر مقالات پایان نامه بر روی مباحث نو و کلیدی پایان نامه خود اشاره داشته باشید و تمامی بخش ها را  طبقق فرمت خواسته شده مجله تدوین و طراحی نمایید. مجلات دارای اعتبار بالا بر روی مقالات کاربردی و علمی تر بیشتر تکیه کرده و زودتر بهه آن ها پذیرش می دهند. بنابراین سعی کنید قبل از تدوین مقاله خود دیگر مجموعه مقالات چاپ شده در مجله را مطالعه کرده تا به سبک و سیاق مقالات پذیرش گرفته آشنایی پیدا کرده و سعی کنید بر طبق الگوی های آن ها مقالات خود را طراحی نمائید.


منبع: مجلات معتبر جهت ارسال مقالات پایان نامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.