پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

اصول نگارش پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت فناوری اطلاعات جز رشته های بین شاخه ای می باشد. در واقع این رشته آمیخته ای از رشته مدیریت و رشته فناوری اطلاعات می باشد. ماهیت پیدا کردن این رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد صورت می گیرد. پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات نیز بخش  انتهایی برای کسب مدرک تحصیلی در این رشته تحصیلی می باشد که برای انجام آن باید دانشجو پس از انتخاب موضوع وو تدوین پروپوزال و تصویب آن توسط هیئت داوری به انجام آن بپردازد.


اصول نگارش پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات مانند انجام پایان نامه دیگر رشته ها برنامه مشخصی دارد و طی آن دانشجو موظف است پایان نامه خود را طبق موضوع انتخابی و با روند گفته شده در پروپوزال تدوین نماید. موضوع مهم ترین بخش برای شروع کار پایان نامه این رشته تحصیلی می باشد و افراد برای این منظور باید تحقیقات مفصل و خوبی در این زمینه انجام دهند.

انتخاب استاد راهنما و استاد مشاور با سابقه فعالیت علمی مرتبط به موضوع انتخابی بسیار مهم است زیرا آن ها شما را در ادامه کار یاری خواهند کرد، بنابراین باید به دنبال افراد محققی در این زمینه باشید که بتوانند شما را بخوبی در انجام پایان نامه همراهی کنند. در ادامه به ذکر چند نکته ضروری در نگارش و تدوین پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات می پردازیم.  

نکات ضروری در نگارش پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات

همان طور که اشاره شد انتخاب موضوع بخش مهمی در انجام پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات می باشد. موضوعات این رشته دارای  تنوع زیادی است و باید به دنبال موضوعاتی باشید که در سطح بین المللی دارای جذابیت بوده و یا به نوعی خواهان زیادی در بین محققان وو دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارد، زیرا انجام پایان نامه ها و موضوعات این چنین می تواند سبب شود شما بتوانید مقالات مفیدی در سطح جهانی ارائه کنید که قابل مقایسه با تحقیقات و آورده های محققان دیگر کشورهاست.

باید این را درک کنید ژورنال تخصصی بین المللی جهت چاپ و پذیرش مقالات خیلی سخت گیرانه عمل می کنند و هر موضوعی برای آن ها جذاب نیست. بنابراین برای داشتن مقالات ISI و پذیرش مقالات خود بدنبال موضوعات خوب و پرطرفدار روز دنیا باشید.
تمام همت خود را جمع کنید و پیشینه قوی از موضوع پایان نامه خود را جمع آوری کنید. پیشینه پایان نامه بخش مهمی است و کمک زیادی به شما در مسیر تدوین پایان نامه می نماید.
استفاده از تحقیقات دیگران نادیده نگیرید و سعی کنید حالت مقایسه ای را در پایان نامه خود انجام دهید. یکی از امتیازات می تواند  همینن بخش باشد که شما بین مطالب خود و دیگران به تناقض ها، تفاوت و مشابهت ها بپردازید. مشاوره گرفتن از کارشناسان و محققان این بخشش نیز می تواند کمک زیادی در انجام پایان نامه نماید.


منبع: اصول نگارش پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.