پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه کاربردی چیست؟

شاید شما به عنوان یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی با برخی اصطلاحات زیاد برخورده داشته باشید و یا خواسته ای از شما مبنی بر آن از شده باشد که با مفهوم آن آشنایی ندارید. یکی از اصطلاحاتی که به طور حتم زیاد شنیده اید یا خواهید شنید “پایان نامه کاربردی” است. اما به واقع پایان نامه کاربردی چیست؟ به پایان نامه ای کاربردی گفته می شود که بتواند به شکل عملی و تئوریک در بخشی مفید و به شکل کاربردی انجام شود.

در واقع پایان نامه کاربردی پژوهشی است که با کمک داده ها و نتایج تحقیقات بنیادی جهت بهبود و به کمال رسیدن رفتار، روش ها، تولیدات و ابزار و ساختار و الگوی مورد استفاده جامعه انسانی و به طور نهایی پاسخ گویی به نیاز صنعتی در جامعه را پوشش دهد.
در واقع هدف یک پایان نامه کاربردی افزایش توسعه دانش کاربردی در زمینه ای خاص می باشد. اما مقدار کاربرد آن بخشی دیگری است که می تواند ضمن انجام پایان نامه صورت گیرد و یا تنها به آن اشاره شود. انجام پایان نامه به شکل کاربردی دارای امتیازات زیادی می باشد. که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.
تدوین پایان نامه کاربردی با جمع آوری داده های مشخص و بنیادی و نتایج تحقیقات دیگر افراد صورت می گیرد و هدف گذاری آن به شکلی تبین شده است که رسیدن به آن بتواند نیاز موردی را که در ابتدا و در پروپوزال به آن اشاره شده است تامین نماید.  

امتیازات انجام پایان نامه کاربردی

همان طور که در بخش قبلی اشاره شد انجام پایان نامه کاربردی دارای امتیازات زیاد برای فرد است از جمله این که با کمک آن فرد می   تواند یکی از نیازهای بخش مورد نظر که می تواند تولید شی یا رفع پاسخ به یک نیاز و… باشد را به خوبی حل کند.

از دیگر امتیازات انجام پایان نامه کاربردی این است که می توان از این پایان نامه به عنوان یک ابزار درآمد به حساب آورد و با قرار دادن ایده ها و حل مشکلاتی که در آن قرار داده شده است به سازمان و یا ارگان های مرتبط کسب درآمد کرد.
از دیگر امتیازات انجام پایان نامه کاربردی یادگیری یک فن و تخصصی می باشد که انحصار آن متعلق به شماست و لزوما همین بخش می تواند آینده شغلی شما را تضمین نماید. ایجاد مقالات با کیفیت از جمله مقالات ISI نیز یکی دیگر از امتیازت این بخش می باشد  که جهتت پذیرش در مصاحبه مقطع دکترا بسیار موثر است. همین طور جهت ورود به بخش های علمی و تخصصی و ارتقای منسب علمی داشتنن یک پایان نامه کاربردی و مقالات خروجی از آن می تواند بسیار موثر واقع شود.


منبع: پایان نامه کاربردی چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.