پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

مهم ترین نکات در انجام پایان نامه زمین شناسی

پایان نامه زمین شناسی آخرین بخش جهت تکمیل دانسته های علمی دانشجوی زمین شناسی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و  دکترای این رشته در بخش پژوهش محور این رشته می باشد. با توجه به گرایش های متفاوت و متعدد این رشته موضوعات این شاخه تحصیلی نیزز تفاوت پیدا می کند.

مهم ترین نکات در انجام پایان نامه زمین شناسی این بخش می باشد که با توجه به گرایش تحصیلی مورد نظر و میزان علاقه مندی و  توانایی در یک موضوع خاص از بخش های مرتبط به گرایش های زمینه و رشته ای که در آن تحصیل می کنید به انتخاب موضوع پرداختهه و جهت انجام پایان نامه آن را انتخاب کنید.


از جمله مهم ترین نکات در انجام پایان نامه زمین شناسی میزان توانایی در انجام عملیات صحرایی می باشد. بسیاری از پایان نامه ها و  موضوعات این رشته نیاز به انجام عملیات صحرایی داشته و باید دانشجو از قبل میزان توانایی خود از این بخش را بسنجد و مکان موردد نظر و میزان مسافتی را که برای آن باید طی کند، تعداد روزی که باید در عملیات صحرایی قرار داشته باشد و وسایل مورد نیاز و موارد دیگر جز نکات مهم و ضروری در انجام پایان نامه زمین شناسی می باشد که دانشجوی این رشته باید بتواند به خوبی تمام جوانب را قبل از انتخاب موضوع بسنجد و پس از این که مقدار توانایی خود را از انجام آن متوجه شد به انجام پایان نامه روی بیاورد.
از دیگر موارد مهم جهت انجام پایان نامه زمین شناسی عملیات آزمایشگاهی و کارگاهی می باشد. دانشجوی رشته زمین شناسی باید قبل از انجام پایان نامه زمین شناسی بر مسائل آزمایشگاهی، وسایل مورد نیاز و آزمایش های آن تسلط داشته باشد.

نکات مهم محتوایی در انجام پایان نامه زمین شناسی

در بخش های قبلی به برخی از نکات مهم جهت انجام پایان نامه زمین شناسی پرداختیم. در این بخش به نکات مهم محتوایی در انجام پایان نامه زمین شناسی می پردازیم. یکی از بخش¬های مهم برای بدست آوردن یک محتوای خوب استفاده از مقاله های علمی  تخصصی درر  موضوع مورد نظر می باشد.

استفاده از مقالات ISI و مقاله¬هایی که در ژورنال های تخصصی به چاپ رسیده است ارزشمندتر بوده و سندیت بیشتری نسبت به سایر  مقالات دارد. در تدوین محتوا باید مطالب را به نحوی تنظیم کرد که هر بخش تکمیل کننده متن قبلی بوده و به نحوی بتواند آن را تکمیل نماید.. باید مطالب مسنجم باشد و از گسیخته نویسی و پراکنده گویی مطالب جدا باید خودداری شود. در پایان نامه زمین شناسی بخش اصطلاحات و کلمات تخصصی زیادی به کار گرفته می شود بنابراین بهتر است برای تعریف آن در زیرنویس برگردان  انگلیسی آن نوشته شود. رعایتت کامل نکات دستوری و نگارش متون علمی- تحقیقاتی و قرار دادن تصاویر و نقشه های با کیفیت و با پانویس های مناسب از دیگر بخش هایی مهم جهت انجام پایان نامه زمین شناسی می باشد.


منبع: مهم ترین نکات در انجام پایان نامه زمین شناسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.