پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

پایان نامه فوری | پایان نامه - انجام پایان نامه

انجام پایان نامه فوری در رشته های مختلف و پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه

۶ نکته قبل از شروع پایان نامه ارشد

پایان نامه، گزارشی از فرآیندهای پاسخ دهی جهت حل یک مسئله تا دست یافتن به نتیجه می باشد. این گزارش در پایان باید قابلیت دفاع داشته باشد. پایان نامه می تواند به عنوان یک سند و گواهی نشانه علمی شما در آینده و بازار کار مطرح باشد مقالات استخراجی از پایان نامه در مجلات معتبر از جمله امتیازات شما برای گزینش شغلی و همین طور راه یابی به مراتب بالاتر علمی می باشد. بنابراین برای انجام پایان نامه و قبل از شروع به تدوین باید نکات اصلی و ضروری را رعایت نمایید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

شروع پایان نامه کارشناسی ارشد  

نکته یک : تحقیق و جستجوگری اصل اساسی در یک دانشجوی کارشناسی ارشد است او باید با توان فکری و شرایط ذهنی بهتری نسبت به تحقیق و پروژه علمی بپردازد و برای تدوین پایان نامه باید حس جستجوگری را در خود تقویت کند.
نکته دوم : باید تمام جوانب تحقیقاتی موضوع را قبل از انتخاب، بررسی نمائید. این که شما توان رفع همه مشکلات و سوالات مورد طرح در موضوع پایان نامه خود را خواهید داشت یا نه؟ علت انتخاب موضوع پایان نامه چه بوده است آیا این موضوع می تواند به بخش کوچکی از نیازهای انسان ها را حل کند؟ سنجیدن این بخش ها قبل از انتخاب موضوع پایان نامه بسیار مهم است.
نکته سوم : گزینش و انتخاب بهترین موضوع در گرایش و رشته ای که در حال تحصیل آن هستید. شما باید موضوعی را انتخاب نمائید که بتواند در آینده به شکل کاربردی قابلیت اجرا داشته باشد. این بخش بسیار اهمیت دارد زیرا در آینده موضوع و پایان نامه ملاک بسیاری از سنجش های علمی از شما می باشد.
نکته چهارم : در مورد هزینه های پایان نامه و موضوع مورد مطالعه خود قبل از انتخاب به جمع بندی برسید چناچه از پس تامین هزینه های مالی در پایان نامه خود برنمی آیید بهتر است به دنبال موسسات و مراکزی باشید که تامین کننده هزینه های شما باشند.
نکته پنجم : پروپوزال بخش بسیار مهمی است. نوشتن پروپوزال محکم و قوی باتمام ادله و مستندات که نشان دهنده کاربردی بودن موضوع پایان نامه است جز ضروریات انجام پایان نامه و به عنوان نقشه راهنما در مسیر انجام پایان نامه می باشد.
نکته ششم : قبل از شروع پایان نامه، از افراد آگاه برموضوع خود کمک بخواهید انتخاب استاد راهنما و مشاور که بیشترین کار مطالعاتی روی موضوع بحث شما انجام داده اند می تواند در اجرای هر چه بهتر پایان نامه به شما کمک نماید.

منبع: ۶ نکته قبل از شروع پایان نامه ارشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.